maandag 27 oktober 2014

Zwangerschapsverlof

Beste ouder(s) en leerlingen
Beste bezoekers van deze blog

Voor mij is het aftellen naar ons eerste kindje nu echt wel ingezet …  De afgelopen twee maanden is de klaswerking van het 6de leerjaar gestart. Ondertussen zijn de leerlingen het al wat gewoon en hebben ze hun weg  gevonden doorheen de vele gewoontes die bij een nieuwe klas horen. We hebben al heel veel fijne dingen meegemaakt. Het minste wat je kan zeggen van die 26 (b)engels is dat ze voor heel wat activiteit en ambiance in de klas zorgen!

Tot aan de krokusvakantie geef ik nu echter de fakkel door aan juf Sarah Commeyne. Ik ben ervan overtuigd dat zij mij op een zeer goede manier zal vervangen. De afgelopen weken kwam ze al een aantal keren op bezoek in de klas. Op die manier heeft ze een goed beeld van de klaswerking gekregen. De meeste afspraken die ik maakte met de leerlingen blijven dan ook gelden. Op die manier hopen we dat de overgang tussen de twee juffen vlot verloopt. Er zal ook tijdens mijn zwangerschapsverlof voldoende communicatie zijn tussen juf Sarah en mij, zodat ik op de hoogte blijf van alle gebeurtenissen.

De avonturen van de klas kan je nu verder volgen op haar blog: jufsarahcommeyne.blogspot.com. Mochten er problemen of vragen zijn, aarzel dan niet om haar aan te spreken op school of haar een e-mail te sturen op het volgende adres: sarah.commeyne@hotmail.com.

Hou de blog in de gaten voor meer baby-nieuws en … tot gauw!

juf Drieke en ... J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten