zaterdag 5 oktober 2013

Afscheid ...

Gisterenochtend vernamen wij het droevige nieuws dat de vrouw van meester Luc, Trees, overleden is in een tragisch verkeersongeval. We wensen meester Luc, zijn kinderen, kleinkinderen en de hele familie heel veel sterkte toe ... Trees, je was een mega-vrouw, een lieve mama, een ongelofelijk toffe oma, een super-verpleegster. Kortom, een heel mooi mens ...

We hopen op jullie begrip de komende periode.







Ik stuur je een brief aan een rode ballon
Je bent nu zo ver en
Ik kijk naar de sterren
En wou dat ik je bereiken kon
Misschien ben je nu wel heel dicht bij de zon
Zal de wind voor je waaien?
Mag je zwieren en zwaaien
En drijven en zweven net als mijn ballon?
Zonder geluid komt hij nu naar je toe
Al zit ik vanbinnen
Je naam uit te schreeuwen
Ik wil met je praten al weet ik niet hoe
Mocht je hem vinden
Laat het dan even, heel even maar sneeuwen?

2 opmerkingen:

  1. Ja, heel erg voor meester Luc en zijn familie ik stuun ze hard hoe dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog veel sterkte meester Luc!

    BeantwoordenVerwijderen