woensdag 11 september 2013

Kennismakingsspelletjes

Om elkaar weer wat gewoon te worden (en omdat de juf de leerlingen zou leren kennen) speelden we dinsdagnamiddag een aantal kennismakingsspelletjes. O.a. woesh, billenklets, 'Ik zit in 't groen' en 'heks, kikker, prins' kwamen aan bod. We hebben heel wat plezier gemaakt!

WOESH! WOOHOOW! DIVE! CHANGER! TWO TIMES!
:)
 
Stoelendans mét heel wat improvisatie
 
Ik telefoNEER naar ... (oftewel billenklets)
 
Nu zijn we elkaar weer helemaal gewoon!
 
Plezier ...
 
Handenwerk

4 opmerkingen:

  1. Ik vond de kennismakingsspelletjes leuk.
    :)

    Groetjes,Febe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben bly dat je jouw amuseert Febe
      En ik mis je heel erg je affje!! xx <3 :)

      Verwijderen
  2. Dat vond ik super leuk
    van Laurien

    BeantwoordenVerwijderen